Nové webové stránky s klientskou zónou ''Můj Farmet''

Datum vydání novinky: 24. 2. 2020
Pro našeho klienta Farmet a.s. jsme na konci loňského roku spustili nové webové stránky s klientskou zónou ''Můj Farmet'' a eshopem náhradních dílů.

Specializujeme se na tvorbu rozsáhlých webových portálů a B2C i B2B eshopů. Jedním z našich klientů je proto společnost Farmet a.s., jeden z nejvýznamnějších výrobců zemědělské techniky v ČR, pro kterého jsme na konci loňského roku spustili nové webové stránky s intranetovým prostředím ''Můj Farmet''. Ten je zaměřen na komunikaci s B2B i B2C klienty a na optimalizaci objednávkových a skladových procesů z celého světa - od ruského Vladivostoku po kanadský středozápad.

Intranet je propojen s ERP a CRM systémem a zákazníkům umožňuje díky technologii Single Sign-On s jedněmi přihlašovacími údaji pohyb napříč intranetem a propojenými systémy třetích stran, čehož je například využito při procesu zakládání, zpracování a vyřízení servisních případů, či objednávek.

Samozřejmostí je intuitivní a jednoduchá administrace umožňující rychlý pohyb a bezchybnou správu webu a intranetu v 18 jazykových mutacích.

Produktové katalogy, které byly původně pouze v tištěnné verzi jsme převedli do virtuální podoby a pomocí automatizovaného rozpoznávání výrobních čísel jsme propojili jednotlivé náhradní díly uvedené v katalogu do prodejního dialogu s možností volby počtu kusů a rychlého nákupu přímo z katalogu. Tím vznikl klientovi nový efektivní prodejní nástroj využívaný hlavně B2B partnery.

Výhodou nové verze dmpCMS2020 na kterém je web postaven je použití nových technologií, které výrazně zlepšují použitelnost celého systému v mobilních prohlížečích včetně rychlejšího načítání stránek, viz výsledek Google insights speed test (24. 2. 2020).

Máte nějaké dotazy? Kontaktujte nás.